Postanowienia Ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego MusicDays.pl. W szczególności warunki zawierania i rozwiązywania umów (składania zamówień) oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
Właścicielem serwisu jest EJFA z siedzibą w Świeciu, przy ul. Władysława Jagiełły 2/14 o numerze NIP: 875 148 84 66, Regon 340752410, dalej zwanym „Sprzedającym”.
Kontakt ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej –info@musicdays.pl, telefonu – 695 367 193 oraz poczty tradycyjnej na adres – Władysława Jagiełły 2/14 86-105 Świecie.
Niniejszy Regulamin zawiera:
§1 Określenie zakresu działalności
§2 Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym
§3 Warunki zawierania i rozwiązywania umów oraz realizacji zamówień
§5 Przetwarzanie i Ochronę Danych Osobowych
§6 Postanowienie Końcowe
Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:
Sprzedającym– należy przez to rozumieć właściciela serwisu
Konsumencie– należy przez to rozumieć, użytkownika lub kupującego będącego osobą fizyczną dokonującą rejestracji w Serwisie lub dokonującą zakupu jakichkolwiek produktów lub usług za pośrednictwem serwisu w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby.
Serwisie– należy przez to rozumieć platformę sprzedażową, prowadzoną przez Sprzedającego.
§1 Określenie zakresu działalności
§2 Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym
§3 Warunki zawierania i rozwiązywania umów oraz realizacji zamówień
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY – CZYTAJ
§ 4 Tryb postępowania reklamacyjnego
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:
imię i nazwisko
adres do korespondencji (również adres e-mail oraz numer telefonu)
przedmiot reklamacji
przyczynę reklamacji
podpis (tylko w przypadku reklamacji składanej pocztą)
nr zamówienia oraz nr faktury
Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie.
O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Użytkownika na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Użytkownika.
W razie uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb naprawy towaru lub wymiany towaru na wolny od wad – a jeżeli nie jest to możliwe – obniżenia ceny.
Jeżeli wada rzeczy sprzedanej jest istotna, konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
§5 Przetwarzanie i Ochrona Danych Osobowych
§6 Postanowienie Końcowe
Zmiany regulaminu nie mogą pogarszać sytuacji prawnej konsumentów zawierających umowy na podstawie poprzedniej wersji regulaminu.
POLITYKA PRYWATNOŚCI/PLIKI COOKIES –przeczytaj!
Bodymusic.pl 2019 ©
NOTHING FOUND!